Фахівець відділу маркетингу (декретна посада)

В основні обов’язки входитиме:

  • Оформлення офісів (внутрішнє та зовнішнє);
  • Розробка і замовлення рекламної поліграфії та сувенірної продукції (тендер, документообіг, звітність);
  • Забезпечення підрозділів компанії маркетинговою продукцією;
  • Робота із зовнішньою рекламою Робота з партнерами (щодо оформлення офісів);
  • Підбір, співпраця і контроль підрядників, що надають маркетингові послуги (тендер, документообіг, звітність);
  • Складання реєстрів закупок та списання;
  • Участь в розробці маркетингових заходів для мережі;
  • Участь в підготовці і проведенні зовнішніх заходів, свят;
  • Складання маркетингового бюджету в рамках зони відповідальності і контроль його використання;
  • Складання звітності;
  • Участь в розробці та реалізації маркетингової стратегії компанії, річних планів і презентацій.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта за фахом «Маркетинг», «Економіка підприємства» або «Менеджмент організацій»;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років у великих компаніях.
  • Досвід одночасного управління декількома проектами;
  • Вільне володіння MS Excel, Power Point, Word;
  • Рівень англійської мови — Intermediate (буде перевагою);
  • Креативність, комунікабельність, оперативність, позитивний настрій, відповідальність. Навички успішних презентацій і переговорів;
  • Емоційна грамотність — вміння викликати прихильність до себе людей і підтримувати ділові зв’язки;
  • Усна і письмова грамотність.

Ми можемо запропонувати:

  • Стабільність і впевненість: ми пропонуємо конкурентну заробітну плату та справедливу систему мотивації. Офіційне працевлаштування та оформлення згідно КЗпПУ, оплачувану відпустку тривалістю 24 календарні дні на рік.
  • Професійний розвиток: у нас немає кордонів для навчання! Створені всі умови для самореалізації – навчання за рахунок компанії. Нові знання вітаються та заохочуються.
  • Класну атмосферу: ми дружимо, допомагаємо, підтримуємо і вчимося один в одного. Так побудовані відносини в нашій команді, де кожен може покластися один на одного. У нас демократичний менеджмент, наші керівники чують ваші питання і пропозиції, допомагають вирішити і реалізувати ваші ідеї.
  • Ми піклуємося про співробітників: якщо в житті наших співробітників відбуваються важливі події або потрібна допомога, компанія прийде на допомогу. Для своїх співробітників ми пропонуємо медичне страхування (в тому числі для найближчих членів родини), страхування життя, пенсійне страхування; ми намагаємося зробити робочий простір комфортним і приємним, робочі місця обладнані всім необхідним. Пропонуйте свої ідеї, щоб зробити офіс ще приємніше, ми готові змінюватися на краще.
  • Корпоративні події: ми пам'ятаємо про день народження кожного, щиро вітаємо наших іменинників і ювілярів.

Відповідальний менеджер –  Анна Соловей