Порядок розгляду звернень споживачів фінансових послуг

Шановний клієнте!

У разі виникнення зауважень, скарг чи пропозицій/побажань, пов'язаних з діяльністю нашої компанії, Ви завжди можете звернутись до нас, обравши максимально зручний для себе канал зв'язку:

письмовий

ПИСЬМОВИЙ

  • надіслати листа на поштову адресу Центрального офісу Товариства: 04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 62;
  • залишити письмову скаргу особисто в Центральному офісі Товариства: 04112, м. Київ, вул. Дегтярівська, 62;
письмовий

ЕЛЕКТРОННИЙ

  • шляхом заповнення спеціальної форми для подання звернень на офіційному сайті Товариства https://www.pzulife.com.ua/useful/consumer-protection/questions.html;
  • надіслати електронного листа на pzulife@pzu.com.ua;
  • залишити повідомлення на офіційній сторінці Групи PZU Україна у Facebook;
письмовий

ТЕЛЕФОННИЙ

  • зателефонувавши до Контакт-Центру Товариства за номером:
    0 800 501 112

Ваше звернення буде розглянуто у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян». Зверніть увагу, компанія не надає інформацію щодо страхових випадків третім особам!

Ознайомитись з Положенням про розгляд скарг клієнтів в ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя»

Також Ви можете звернутись до органу регуляторного нагляду – Національного Банку України або до Держпродспоживслужби.

Ваші звернення сприятимуть подальшому покращенню нашого сервісу!