Вимоги до кандидата:
- Вища освіта (бажано економічна, страхування, банки);
- Результативний досвід у сфері страхування та активних продажів;
- Досвід роботи від 5-х років на керівних посадах;
- Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook);
- Комунікативні навики, відповідальність, ініціативність, орієнтація на результат.
Функціональні обов’язки:
- Координація діяльності регіональних офісів;
- Реалізація стратегічних завдань компанії;
- Розширення мережі;
- Забезпечення виконання планових показників з роздрібних продажів регіону;
- Проведення зустрічей, переговорів, нарад, вирішення поточних питань регіональних підрозділів;
- Управління процесами, що впливають на прибуток компанії та її життєздатність.
Ми можемо запропонувати:
- стабільність і впевненість: ми пропонуємо конкурентну заробітну плату та справедливу систему мотивації. Офіційне працевлаштування та оформлення згідно КЗпПУ з першого дня, оплачувану відпустку тривалістю 24 календарні дні на рік;
- професійний розвиток: у нас немає кордонів для навчання! Створені всі умови для самореалізації — навчання за рахунок компанії. Нові знання вітаються та заохочуються;
- класну атмосферу: ми дружимо, допомагаємо, підтримуємо і вчимося один в одного. Так побудовані відносини в нашій команді, де кожен може покластися один на одного. У нас демократичний менеджмент, наші керівники чують ваші питання і пропозиції, допомагають вирішити і реалізувати ваші ідеї;
- ми піклуємося про співробітників: якщо в житті наших співробітників відбуваються важливі події або потрібна допомога, компанія прийде на допомогу;
- для своїх співробітників ми пропонуємо медичне страхування (в тому числі для найближчих членів родини), страхування життя, пенсійне страхування; ми намагаємося зробити робочий простір комфортним і приємним, робочі місця обладнані всім необхідним. Пропонуйте свої ідеї, щоб зробити офіс ще приємніше, ми готові змінюватися на краще. Корпоративні події: ми пам’ятаємо про день народження кожного, щиро вітаємо наших іменинників і ювілярів.
Відповідальний менеджер – Мельник Вікторія