Робота контакт-центру СК «ПЗУ Україна страхування життя» за січень-серпень 2024 року

За січень-серпень 2024 року контакт-центр СК «ПЗУ Україна страхування життя»  прийняв 94 665  звернень, з яких:

  • вхідні дзвінки – 20 929;
  • звернення через електронну пошту – 67 867;
  • звернення через чат-бот – 5 868.

Найбільш популярні питання, з яким звертались клієнти до контакт-центру, це:

  • фіксація страхового випадку;
  • перевірка оплати за договором страхування;
  • допомога реєстрації в особистому кабінеті;
  • внесення змін до договорів страхування.

Показник рівня обслуговування клієнтів (Service level / SL) за вказаний період становив 84,2%, що є вищим за загальноприйнятий показник у 80%  та означає стабільну роботу контакт-центру.

Продовжуємо утримувати європейський рівень обслуговування та дякуємо нашим клієнтам за довіру!

повернутися
Інші публікації
Привітання зі святом Великодня!

Привітання зі святом Великодня!

Прийміть щирі вітання з Великоднем!

Детальніше
ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя» підвела підсумки 2024 року

ПрАТ СК «ПЗУ Україна страхування життя» підвела підсумки 2024 року

У 2024 році СК «ПЗУ Україна страхування життя» виплатила клієнтам 55,6 млн грн.

Детальніше